6. Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza eta konpetentziak

PBL eta konpetentziak

PBL eta konpetentziak

Deleted user -
Number of replies: 0

Desberdintasun nagusiak nabarmentzearren pare bat: alde batetik konpetentzien sailkapen berria eta bestetik zeharkako konpetenziak ikasgai guztietan garatzea. Azken finean aldaketa hauek hobekuntza dute helburu: biharamunean bizitzan aurkeztuko zaizkien arazo/erronkei ikasleek ahalik eta hobeen erantzuteko beharra.

Teknologia ikasgaiak PBL ikaskuntza du ardatza. 

Esperientziatik abiatuz ikaskuntza hau oso egokia dela iruditzen zait. Izan ere legeak dio "ikasitako transferitu, artikulatu eta konbinatzeko gai" izan behar direla ikasleak. Hots, ikaskuntza eman behar dela eta ez epe motzera soilik. Roger Schank-ek esandakoarekin bat nator: egiten ikasten da. Ikaskuntza honek ikaslea bera bihurtzen du prozesu horren zentru eta berak eraikitzen du ezagutza pausorik pauso, frogak eginez, akatsetatik ikasiz. Prozesua behar bezala emanez gero zalantzarik ez ikasleari galdetu eta egindakoa azaltzeko gai izango dela.

Esan bezala teknologia arloa irakasteko oso ikaskuntza erabilgarria da.

Azkenik ez dakit berez konpetentzien araberako ebaluaziorako metodologia bakarra izango ote den. Egia esan ez dut horrenbeste ikertu baina suposatzen dut metodologia moduan klasifikatuta ez badago ere munduan zenbat buru hainbat aburu dauden haina egiteko forma egongo direla.